Go kväll , typ

Jahupp , här sitter man i mörkret klockan 23:33 och har precis gjort kvälsmat . Raggmunkar me lingonsylt och ett fett glas mjölk , här snackar vi föda för en riktigt man. Ända problemet är att ja åt världens jävla kebabtallrik innan så ja vet inte varför ja ställde mig o stekte raggmunkar. Mestadels för att de va kul antar jag =) Mat är en av mina nyblivna hobbys , finns inget roligare än att experimentera me mat , när de blir gott då självklart (:.
Fan , livet känns lagom segt ibland, vaknade 09:30 imorse och insåg att ja hade försovit mig pågrund av att ja hade glömt ställa klockan . GREAT (y) Ja skulle nästan behöva lite svininfluensa just nu , känns som den ända riktigt godtagna ursäkten för att vara hemma. Ja eller så kan man ju alltid käka maskindiskmedel , men de är nog inte den behagligaste känslan du kan tänka dig så då tror jag nästan jag hellre går till skolan , eller så kan ja muta farsan me godis så kanske han ringer o sjukanmäler mig . Får lägga ett spår me godis fram till telefonen , där har ja lagt numret och en lapp där de står " Om du ringer och sjukanmäler mig berättar jag vart resten av godiset finns " . Smart plan e ? Aja , ja ska skyffla så mycke mat ja kan innan ja känner hur mätt ja blev , hoppas ja inte spyr så mkt . Tjooolahopp
TearZDesigns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0