Go moo... förmiddah !

Ännu ett tv baserat inlägg (Jag har inget liv ;D) . Varje morgon när ja vaknar har jag discovery på , för ja brukar somna till de ! Eller aa , ja tittar fan alltid på discovery. O varje morgon är de dehär programmet "Future Weapons" , och nu kommer vi återigen till denna dubbelmoralen att världs ledarna säger alltid att dom arbetar för att minska alla krig osv , sen tittar man på tv så är alla länder i världen i full gång för att utveckla så grova vapen dom bara kan. De va som för nån dag sen där han snackade om en slags bazooka som total förstörde bilar , och där står ägghuvet och känner sig as tuff för att han håller i ett vapen som kan spränga en lastbil i luften och pulverisera allt levande i lastbilen. Så sa han "Jag skulle tycka synd om dem i bilen skulle försöka ta sig igenom en av våra avspärrningar" , eeh ? ja du , de kan sitta en kidnappad kvinna bakom ratten med en pistol mot huvet som tvingas köra rakt igenom en avspärrnig och där står mr.einstein med en bazooka och gör om bilen till en sandhög , det roliga va att jag såg på ett program precis dagen innan där dom visade ett nät man lägger ut på marken som kan stoppa en militär hummer inom ett par meter . Utan att döda allt som finns i närheten av den , men skit i de , jag förstår när typ 6-20åringar kan tycka de är coolt me feting vapnen allan. Fan ja kan också tycka de är coolt , men när en 40årig gubbe tycker de är coolt att dom har kommit på ett vapen som kan skjutas igenom en betongvägg och sätta fragmänt i alla som finns i rummet , hur fan ska dom kunna vara 100% säkra på att de inte finns en kidnappad barnfamilj bakom dom väggarna ? , de kan dom aldrig vara 100% säkra på . Oavsett vilka verktyg dom än använder.
And that really grinds my gears ;D . Hare gött
.TearZDesigns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0