Grinds my gears

Ja tror ja har hittat lite inriktningen på min blogg , och de är nog fan att skriva om saker jag stör på mig på, typ som idag när ja försökte hitta ett hyfsat verklighetstroget mc spel , men finns de ? Näää , de ska va så jävla flashigt o coolt me alla special effekter att dom inte längre jobbar på själva fysiken i spelet , hur motorcyklarna beter sig osv . Jag menar när man kan svänga för mkt i 200km/h på en motorcykel , då är de något som inte riktigt stämmer , eller när man inte kan köra på bakhjulet med en 500cc cross trots att gubben i spelet lutar sig bakåt , jaah. Då är de bara att sucka , luta sig tillbaka och fortsätta leta . De finns ingen där ute som har något bra tips ? =)
.TearZDesigns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0