Manligt .

Jag va ute me moppen innan , så bestämde jag mig fär att lägga lite gummi. Det hela slutade me att ja la ett riktigt fiiint svart sträck på en 50meter och ett respektabelt stort moln bakom mig. Men vad är det egentligen som gör de så jävla kul att bränna däck ? Och framförallt , varför är de så "manligt" , svår fråga men ja tror det är just något me att de låter , de skakar , de ryker och de sprutar gummi rester . De är en härlig känsla helt enkelt , plus att de är lite rebelliskt då de är ganska störande för allmänheten (Gnälliga gamlingar) med en massa svarta streck och "illaluktande" väldoftande rökmoln överallt.  Iallafall , har inte så mycket att skriva om just nu så ni får nöja er med mina påhitt =)

"And Im a black rainbow
And Im an ape of god
I got a face thats made for violence upon
Im a teen distortion
Survived abortion
A rebel from the waist down"
/Marylin Manson

Have a great night.
TearZDesigns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0