Sjukligt ?

Jag har bestämt mig för att börja måla graffiti igen , inte olagligt men jag ska börja skissa lite så smått osv och se hur de går. Men de är inte därför jag skriver detta inlägg , ja letade efter tips på hur man bäst målar en stil som kallas "throw up" , den kallas de eftersom "throw ups" oftast är snabbt gjorda med endast två färger och taskig fyllning , vilket jag tycker e fett snyggt. Men istället för tips om graffiti kom jag till en blogg och ett inlägg som jag inte gillade för fem öre : http://xx-skinny-tips-xx.xanga.com/493219313/item/.
Jag sitter i skolan just nu så har inte riktigt tid att läsa så nogrannt och läsa resten av hennes inlägg men sjukt är vad de är. Va fan är de för ideal människor har idag ? Det handlar inte om att de ska se ut som att man har en god hälsa utan just nu handlar de om vem som kan väga minst , och vikten har inte ett piss att göra med din hälsa , utan de är procenten fett på kroppen som avgör om man är överviktig eller inte. Jag menar tänk dig en av dessa tjejer , som inte har något underhudsfett what so ever , som istortsett lever på reserv energi. Tänk dig om hon skulle få en rejäl maginfluensa , de skulle va dödligt. För de energi reserver hon för tillfället lever på ska egentligen användas när man som jag sa innan t.ex får en maginfluensa och måste rensa systemet från skit. Att vara smal är inte att vara snygg , en kille som inte gillar att tjejer har lite höfter och rumpa är perversa och om de är de perversa killarna tjejer vill attrahera så har ju samhället tagit en ganska rejäl vändning. Detta retar upp mig enormt , men ja skulle faktiskt inte vilja påstå att samhället inte försöker , vi rör oss långsamt mot ett bättre ideal för yngre flickor och att vara lite små  rund är inte längre lika hemskt som för bara ett par år sedan. Men jag blir extremt upprörd av dessa bloggar.
.TearZDesigns

Kommentarer
Postat av: Jojo Jensen

Läste de där, o fyy va vidrigt!!.., men de värsta va ju inte hennes alla tips utan hur många som va tacksamma för de..:S, usch att tjejer inte bara får vara sig själva.....:/

2009-09-23 @ 08:08:43
Postat av: Theo

Ja , det är riktigt synd . :/

2009-09-24 @ 07:37:12
URL: http://tearzdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0