Visste ni att ?

Ligger här i sängen o glor på tv och funderade på något att skriva om , och så dyker det upp en sån dålig jävla reklamfilm att man bara vill slänga iväg tv'n. Sen slog de mig, en av dagens störtsa reklamknep är att göra dåliga reklamfilmer, de flesta vet ju vad cillit bang är. Jo för det är såhär att när de dyker upp en riktigt dålig reklamfilm med nån irriterande dubbad gubbe står o övertygar en dålig skådespelare om hur bra deras rengöringsmedel är så stör istortsett de flesta personer sig jätte mycket på att de är så uppenbart att personerna i reklamfilmen är skådespelare o inte vanliga människor som dom utger sig för att vara, du irriterar dig på att de är dubbat och på deras störande slogan. MEN , iochmed att du stör dig så mycket på reklamen kommer du komma ihåg deras slogan och namnet på varan . Sen en dag står du där i affären och letar efter ett riktigt starkt rengörings medel och du får syn på medlet från reklamen som är lite dyrare än alla andra, helt plötsligt glömmer du hur dålig reklamen var och du antar att de är ett bra medel för att du känner igen märket , du kände igen deras slogan och har ett starkt minne av att dom sa att de skulle ta bort allt. Dom lyckades lura mig , och jag är den mest skeptiska personen du kan hitta när de gäller olika märken osv. Aja , tack för mig =)
.TearZDesigns

Kommentarer
Postat av: Mika

sant! haha ;p

2009-09-19 @ 16:23:29
URL: http://borntocry.blogg.se/
Postat av: Hanna Andersson

haha Jaa den reklamen är kas,och de har jag aldrig tänkt på smart Theo ;D

2009-09-21 @ 16:31:01
URL: http://ensomhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0